Dobra Roba se Sama Hvali!
Včasih so rekli, da se dobra roba sama hvali. Takrat, ko je bilo ponudbe na trgu bistveno manj, informacija o “dobri robi” pa je potovala le od ust do ust in eventuelno preko oglasnih kampanj.
Danes je drugače. Čisto vsak se na družbenih omrežjih ali na spletni strani lahko pohvali. Čisto vsak, pa naj ima dobro ali pa mali manj dobro robo, le-to lahko izpostavi na spletu. Zato je danes na dobro robo* potrebno konstantno opominjati, jo izpostavljati, govoriti o njej, pisati o njej, jo fotografirati, predstavljati v medijih, na blogih, portalih. Čisto vse in čisto vsak je danes že na internetu. Zato je dobri robi* vrednost in prepoznavnost potrebno dvigati tudi s čimpogostejšo in zelo angažirano, personalizirano vsebino.
Kontaktirajte nas in skupaj bomo ugotovili s kakšno vsebino in na katerem spletnem mestu boste najbolj navdušili in prepričali svoje stranke.