Sorry, this entry is only available in Slovenia. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

Premišljeno sestavljena marketinška komunikacijska strategija je srce vašega podjetja. Je ključni dokument, ki vas bo usmerjal pri strateškem komuniciranju z javnostjo in vašimi sledilci v letu 2018. Tudi če podjetje potrošnikom nudi odličen, vrhunski izdelek ali storitev, tudi če podjetje odlikuje izjemno nadarjena, zelo kompetentna vodstvena ekipa, pa je končen uspeh še vedno odvisen od tega, koliko kupcev se bo odločilo za nakup njihovega izdelka ali storitve in koliko kupcev bo zvesto ali občasno kupovalo pri ravno tem podjetju in ne pri konkurenčnem, ki je ravno tako odlično v marsičem. Na koncu je rast podjetja vedno odvisna zgolj od njegove sposobnosti prodaje. Dobro poznavanje končnega kupca in njegovih potreb je ključno za doseganje uspešne prodaje, veliko vlogo pa pri tem igra tudi inovativna, odlično dodelana poslovna strategija in pa ažurno, zelo zanimivo in celo močno agresivno komuniciranje s (potencialnimi) strankami na spletu, v medijih, na dogodkih in povsod, kjer se vaše stranke nahajajo.Danes se večina velikih, pa tudi sredje velikih in malih podjetih zaveda, da je komunikacija s kupci zelo pomembna in da so časi »prišel, videl, kupil« že zdavnaj mimo. Danes se večji del prodajne poti zgodi preko marketinških komunikacijskih kanalov. Teh je na izbiro veliko, od tradicionalnih do digitalnih, vsem pa je skupno to, da od podjetja terjajo veliko dragocenega časa in denarja. Oblikovanje vsebin, pisanje člankov, kreiranje oglasov, komuniciranje z mediji, radijski oglasi, letaki, plakati, rezervacija plakatnih mest, socialna omrežja, kreative za Instagram, oglaševalska kampanja na Facebooku … vse te marketinške aktivnosti lahko poberejo na desetine, stotine ur delovnega časa in na stotine, tisoče evrov.Zakaj je pomembno, da čimprej izdelate marketinško komunikacisko strategijo za prihajajoče leto, ne glede na to v kateri fazi podjetništva ste oziroma neglede na velikost vašega podjetja?

  • Ker je to eden izmed najbolj pomembnih dokumentov vsakega podjetja! Je obraz podjetja. Poleg poslovnega in finančnega načrta je to dokument, ki bo diktiral tempo vašega poslovanja skozi vse leto.
  • Ker boste tekom leta prihranili ogromno časa gotovo tudi denarja
    (Oblikovanje marketinške komunikacijske strategije pa lahko vse te procese zelo poenostavi, prihrani veliko časa in denarja, predvsem pa podjetju prihrani marsikateri stresni trenutek in nepotrebni odtek denarja … ki sicer skozi kakšno nepremišlneo oglaševalsko kampanijo kar odleti …. ).
  • Ker boste že zdaj jasno izoblikovali in postavili svoje poslovne cilje za leto 2018, to pa vas bo navdalo s samozavestjo, močjo, pozitivnostjo .. in v  leto 2018 boste vstopili tudi z jasno vizijo.
  • Ker boste v naslednjem letu pri roki vedno imeli jasen pripomoček, ki vas bo usmerjal , bodril, motiviral … vanj pa boste lahko vedno znova dodajali in nadgrajevali svoje cilje.
  • Ker boste lažje odkrili napake in pomanjkljivosti vašega poslovanja in jih boste tudi lažje popravili / izboljšali.

Vaša komunikacijska marketinška strategija je lahko samo kratek dokument z nekaj opornimi točkami, lahko pa se vanjo res poglobite in pripravite konkreten pripomoček, ki bo diktiral tempo vašemu poslovanju v letu 2018. Na spodnji grafiki smo za vas pripravili prikaz z osnovnimi petimi koraki, iz katerih je komunikacijska marketinška strategija sestavljena.
Ob vsakem koraku je nanizanih tudi nekaj ključnih vprašanj, ki vam bodo pomagala pri konkretnem oblikovnaju komunikacijske strategije.

Če potrebujete pomoč pri oblikovanju komunikacijske strategije, ki bo optimizirala čas in denar, hkrati pa prinesla še več sledilcev, bralcev in kupcev, nas konktaktirajte.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *