Uporabniki naložimo na Instagram več kot 100 milijonov fotografij in videoposnetkov dnevno.

Tempo življenja je neprimerno hitrejši od tistega, ki so ga živeli naše babice in dedki. Bomo z našim sedanjim tempom tudi mi dočakali veličastno in spokojno starost? Koliko časa in energije nam vzame komuniciranje na družbenih omrežjih?

Čeprav smo ljudje še pred nekaj tedni, meseci dajali vtis, da smo se ustavili in odpočili, niti približno ni bilo tako. Ko je v marcu “svet obstal”, smo se začeli množično preseljevati. Na splet. Tisti, ki smo že prej redno komunicirali na spletu, smo to začeli početi še intenzivneje in še več ur na dan. Tisti, ki so prej splet ignorirali ali ga uporabljali minimalno, pa so v “koronačasu” kar hitro nadoknadili zaostanek in postali vsaj delno, če ne že dobro digitalno pismeni.

Leta 2013 je stroka ocenila, da je bilo samo med letoma 2011 in 2012 ustvarjenih kar 90 % vseh svetovnih podatkov. (vir: Science Daily)
V začetku letošnjega leta je bila količina vseh podatkov na svetu ocenjena na 44 zetta bajtov.

Zetta bajtov! Kaj sploh so zetta bajti?! Sama si tega, koliko je zetta bajt, sploh ne znam predstavljati. Sem pa na straneh Vira prebrala, da ima en zetta bajt kar 21 ničel!

Največ podatkov ustvarimo uporabniki in vsi poslovni subjekti, ki uporabljamo družbena omrežja in forume. Spodaj lahko vidite, koliko vsebin smo dnevno naložili na družbena omrežja v minulem letu.

vir: www.domo.com
vir: www.domo.com

Jasno je, da pri tako ogromnih količinah podatkov ljudje ne obdelamo prav vseh. Večine podatkov, ki jih naše oko ujame med drsenjem po pametnem telefonu ali klikanjem po računalniku, naši možgani ne obdelajo. Ogromna količina podatkov naše možgane vsakodnevno samo “oplazi”. Na družbenih omrežjih dobimo pri vsakem pogledu na pametni telefon več deset, več sto, celo več tisoč informacij.

Tudi tiste, ki nas sicer zanimajo, zato jih naši možgani med hitrim pregledovanjem spletnih novic obdelujejo bolj površno.

Ravno zaradi toliko spletnega hrupa in dogajanja je pomembno, da vaš posel na spletu ostaja viden in prepoznan. Ker je spletnega komuniciranja vedno več, je ostati opažen vedno težje. Objave na straneh vašega podjetja na Instagramu ali Facebooku dosežejo le majhen odstotek ljudi. Če teh objav ne sponzorirate oziroma ne ustvarite ciljno usmerjenih oglasnih kampanj, pri majhnem dosegu tudi ostane.

Sodeč po vseh teh informacijah bo svetovni splet še dolgo živel. Družbena omrežja tudi. Na nas pa je, da za svoje dolgo in manj stresno življenje optimiziramo naše odnose z  družbenimi omrežji in do njih, posebej še, če se jim ne moremo odpovedati, saj so pomembna za naš posel. 

Resnica o družbenih omrežjih

Družbena omrežja so odličen, cenovno ugoden promocijski kanal za male podjetnike.
Večina malih podjetnikov razpolaga z majhnimi oglaševalskimi budžeti, ravno tako nimajo sredstev, da bi za promocijo najeli pomoč.
Zelo veliko malih podjetnikov dela “po občutku”. Njihove promocijske aktivnosti so največkrat zelo spontane in plod trenutnega navdiha.
Družbena omrežja so eden izmed največjih stresorjev sedanjega časa! So tudi eden izmed največjih motilcev kreativnosti in definitivno največji kradljivec časa! Družbena omrežja nas tudi počasi, a vztrajno in brez slabe vesti pehajo v izgorelost in druge novodobne bolezni.
Če bi mali podjetniki k izvajanju marketinških in/ali komunikacijskih storitev pristopili strateško, z upoštevanjem želja in potreb njihovih ciljnih kupcev, bi pri tem privarčevali ogromno dragocenega delovnega časa, pa tudi denarja.

Zmota: Veliko malih podjetnikov meni, da je marketing = družbena omrežja.

Resnica: družbena omrežja so samo eden izmed kanalov, ki se uporabljajo v marketingu.

Če bi tudi vi radi optimizirali svoj čas (in posledično denar), ki ga namenite promociji na družbenih omrežjih, se mi oglasite.

Izvajam vašemu podjetju prilagojene delavnice digitalnega komuniciranja, na katerih:

  • pregledamo vaš (digitalni) marketinški načrt,
  • naredimo izbor marketinških aktivnosti in pristopov, ki so za vas najbolj dobičkonosni,
  • preverimo, katera družbena omrežja so res primerna za komunikacijo z vašimi kupci, in jih optimiziramo tako, da boste kupcem še bližje,
  • pregledamo vse promocijske aktivnosti, ki vam vzamejo veliko časa (in denarja) in jih optimiziramo ali jih po potrebi kar izključimo iz vašega nadaljnjega (promocijskega) komuniciranja ter priključimo tiste, ki so za vas res pomembne.

Povpraševanja in rezervacije: info@nanaja.si

Vabim vas, da si ogledate tudi druge storitve, ki jih ponujamo skupaj z razširjeno ekipo. 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *