Navdihi iz dogodka 500 Podjetnic

Udeležba na dogodku 500 podjetnic ni bila v nobenem izmed mojih načrtov za leto 2018. Niti v poslovnem, niti v “mreženjskem”, niti v dogodkovnem. Zadnji trenutek, pa se je dogodek 500 podjetnic uvrstil v moj osebn(ostn)i načrt zaradi dveh zelo močnih osebnih razlogov. Na enem izmed spletnih mest sem opazila, da je med govornicami na […]

Read more
Bog je najprej sebi brado ustvaril. Facebook tudi.

Ne. Na tem mestu ne bom odkrivala tople  vode  na področju religije.  Pravzaprav nobena religija nima   povezave  s  tem zapisom.  Pa vendar imajo Bog, Facebook  in ostala socialna omrežja nekaj močno skupnega.  Nekaj, česar se vsi zavedamo, pa vendarle na to množično pozabljamo in s tem še najbolj škodimo prav sebi oziroma svojemu poslu.   Gotovo […]

Read more
Ne mečite časa in denarja stran! Naredite Strategijo!

  Premišljeno sestavljena marketinška komunikacijska strategija je srce vašega podjetja. Je ključni dokument, ki vas bo usmerjal pri strateškem komuniciranju z javnostjo in vašimi sledilci v letu 2018. Tudi če podjetje potrošnikom nudi odličen, vrhunski izdelek ali storitev, tudi če podjetje odlikuje izjemno nadarjena, zelo kompetentna vodstvena ekipa, pa je končen uspeh še vedno odvisen od […]

Read more
Zvestoba in pošteno delo se izplačata. Vedno!

​Postavite v ospredje tiste, ki v ospredje postavljajo vas.  Zvestoba je vse.  Danes se počutim kot princeska, pa čeprav sem, vsaj za letos, izgubila eno stranko.  No, nisem čisto zares izgubila stranke. Sem pa zaključila enega izmed projektov, ki sem jih izvajala za stranko in ga bom gotovo pogrešala.  Čeprav mi je bil projekt zelo […]

Read more