Moje privat življenje in delo sta močno povezana in zelo digitalna. Za računalnikom preživim več ur dnevno, pametni telefon pa je vpleten v polovico gibov z roko, ki jih opravim v enem dnevu. Ko sem bila majhna, pa vse tja do študentskih let, sem zelo rada brala knjige. Vsak teden sem snedla novo. Letos poleti, ko sem si po več letih vzela konkretne počitnice in čas zase, sem si vzela čas tudi za knjige. O moj Bog, kako sem pogrešala ta občutek. Moje misli, ki sicer kakor nore bezljajo po glavi, so se ob prebiranju knjige nekako umirile in se po moji glavi začele sprehajati umirjeno, z nekim redom in tako, da sem jim dejansko lahko sledila.

Med branjem knjig sem ugotovila, kako jezna sem pravzaprav sama nase. Svojim naročnikom na delavnicah efektivne rabe socialnih omrežij vedno znova ponavljam, da so digitalni kanali samo eni izmed tistih, ki jih uporabljamo za komuniciranje s svojimi ciljnimi javnostmi …. pa sem se tudi sama ujela v past digitalizacije. Kakorkoli žet, takoj ko sem se poleti zavedla kako noro pogrešam knjige sem si obljubila, da jih bom prebrala več. 

In ker je dobro treba deliti in množiti, bi knjige, ki so me v zadnjih nekaj mesecih najbolj navdihnile in mi dale misliti, rada delila z vami.

Ker pa ne morem kar tako iz svoje kože in največ časa, namenjenega branju še vedno porabim pri prebiranju spletnih vsebin, z vami poleg treh knjig delim še tri slovenske spletne medije, ki so me v zadnjem času najbolj navdušili. Celotnemu mojemu izboru je skupno to, da sem med prebiranjem dobila veliko navdihov in idej za pozitivne rešitve tako za svoje osebno kot tudi za službeno življenje. 

TOP 3 knjige: 

1. ZAKAJ MOŠKI NE POSLUŠAJO IN ŽENSKE NE ZNAJO UPORABLJATI ZEMLJEVIDOV, Alan in Barbara Pease
Za branje te knjige sem se odločila pred časom, bolj za hec. Takrat sem pred odhodom na poletni dopust sem obiskala prijateljico, ki prodaja rabljene knjige. Med klepetom sem na knjižni polici s kotičkom očesa opazila naslov knjige in pri tem pomislila, da gotovo gre za kakšno šaljivo lahkotno vsebino. Odločila sem se, da jo vzamem s sabo na dopust. Ampak knjiga ni dočakala mojega dopusta. Že isti večer sem jo prebrala v celoti. Knjiga se res da zelo lahkotno bere, a njena vsebina je globoka. Pravzaprav lahko napišem, da je postala moj osebni priročnik za usklajevanje moško-ženskih odnosov. Avtorja (ja, seveda gre za srečno poročen zakonski par) se v vsebini osredotočala na partnerske, zakonske odnose, vendar pa menim, da je v njej marsikaj poučnega tudi za poslovne in/ali službene odnose med obema spoloma. Preverite. 
2. KAKO SI PRIDOBIŠ PRIJATELJE, Dale Carnegie
Po spletu redno brskam med strokovnim gradivom in si obzorja širim z branjem kvalitetnih strokovnih vsebin. Prebiram predvsem vsebine s področja odnosov z javnostmi in marketinga, rada pa preberem tudi o prodajnih pristopih in o medsebojnih (poslovnih) odnosih. 
Ko sem iskala knjigo, ki bi mi ponudila res kvalitetno vsebino iz vseh omenjenih področij, sem naletela na knjigo z naslovom “Kako si pridobiš prijatelje”. Naj vas naslov ne zavede. Mene ni, saj sem med prebiranjem tujih spletnih medijev na to knjigo pvič naletela v angleščini. Naslov v izvirniku je “How to win friends and influence people”. Takoj sem posumila, da je prodajno in komunikacijsko naravnana, svoj sum pa sem potrdila takoj. ko sem raziskala avtorja. Dale Carniegie se je rodil konec 19. stoletja in že v 30.-ih letih prejšnjega stoletja pisal vsebino, ki je močno relavantna tudi za današnji čas.  Knjiga je res vredna branja. Meni je dala močno misliti in priznati moram, da so njena ključna sporočila name naredila močan vtis.  Z branjem sm dobila par pomembnih lekcij in trudim se jih spraviti v prakso in se modrih nasvetov Dala Carnegia držati tudi v vsakdanjem življenju.  
 
3. BIBLIJA USPEŠNEGA PIARA, Andreja Jernejčič 
Izmed slovenskih knjig, ki sem jih prebrala v zadnjem času, me je najbolj prevzela Biblija uspešnega piara, ki jo je lani napisala slovenska piarovka  mag. Andreja Jernejčič. Tudi sicer sledim komunikacijskim praksam te meni res impresivne ženske in ko sem lani zasledila, da bo izdala (novo) knjigo, sem se je zelo veselila. Ko sem jo končno dočakala, sem bila še bolj navdušena, kot sem sprva pričakovala. Glede na to da se tudi sama že nekaj let ukvarjam z odnosi z javnostmi sem veliko prebranega v knjigi že vedela, kljub temu pa sem v njej dobila neverjetno veliko novega znanja. Pri knjigi mi je še posebej všeč to, da je napisana zelo enostavno in jo lahko vsak razume, hkrati pa je avtorica res zelo konkretno zaobjela vse najpomembnejše vidike komuniciranja z javnostmi. Knjigo močno priporočam v branje čisto vsem, ki se gibljete v poslovnem svetu. Tudi če (še) ne komunicirate z mediji, tudi če je vaše dejavnost takšna da sploh malo komunicirate z ljudmi, vam branje toplo priporočam. Gre namreč za to, da se boste s knjigo naučili kako k medijem sploh pristopiti, kdaj z njimi komunicirati in kje se skrivajo priložnosti za vas. pa nanje morda sploh pomislili še niste. 
 
Čeprav rada berem knjige, pa vendarle ne morem iz svoje kože in še vedno absolutno večino svojega bralnega časa posvetim digitalnim vsebinam. Zato ta zapis zaključujem še s tremi meni najbolj všečnimi spletnimi mediji, ki jih z veseljem prebiram v zadnjih tednih, mesecih. 
 

TOP 3 slovenski spletni mediji: 

1. GLOSS.SI
Revija Gloss je najstarejša slovenska lifestyle revija in čeprav nisem modna navdušenka, jo rada prebiram zaradi njenih zelo kvalitetnih vsebin in zaradi tematik, ki jih v drugih slovenskih medijih ne najdem. Pred nekaj meseci, ko so prenovili njihovo spletno stran sem navdušeno začela raziskovati tudi po njej in kmalu ugotovila, da z res kvalitetnim branjem razvajajo tudi na spletu. Eden izmed člankov, ki mi je zelo ostl v spominu je tale o pametnih drogah, za katere sploh vedela nisem, da obstajajo.
 
2. LUKSUZ.NET
Luksuz.net mi je všeč zaradi koncepta. Mislim, da je v svetu (in na spletu) vse preveč jamranja, kritiziranja in negativizma, zato je Luksuz.net  s svojim konceptom res prijetna popestritev. 
Spletna stran skrbi za razkošne, luksuzne novičke, bralcem nudi predstavitve odličnih, vrhunskih, visoko kakovostnih izdelkov in storitev, nepozabnih izkušenj skozi oči blogerke in novinarke Monike Kubelj. 
 
3. HAD.SI
Na Facebooku sem si med nastavitvami uredila tako, da se mi vse nove objave portala had.si vedno prikažejo. To sem storila zato, da slučajno nebi zamudila kakšnega članka 🙂 Had.si mi je všeč, ker se kritično spotika ob marsikatero slovensko problematiko (in “problematične” osebe), na nek bizaren način pa nisem čisto prepričana, ali mi je slog avtorja Ronija Kordiša res noro všeč, ali pa sem mu samo preveč podobna 🙂  
 
Kaj pa ti bereš?
 
ps. Sporočilo dotični prijateljici, ki sem ji posodila knjigo o moških in ženskah.
“Draga frendica, če tole bereš …prosim vrni mi knjigo.” ☺️

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *